Veelgestelde vragen

Hier vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen. Als jouw vraag er niet tussen staat en je kan het antwoord niet vinden op onze website neem dan telefonisch contact met ons op via 0321 –  23 00 22 of stuur een e-mailbericht naar [email protected]

Bestellen en betalen

Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats de producten die je graag bij ons wilt bestellen in je winkelwagen via het winkelwagen icoontje. Als je jouw winkelmandje gevuld hebt met alle producten welke je graag bij ons wilt bestellen kan je doorgaan naar de afrekenpagina. Hier vul je jouw factuurgegevens in en geef je het adres op waar wij jouw bestelling heen mogen verzenden of je geeft aan dat je hem bij de afhaalbalie op wilt halen. Wanneer je dit helemaal ingevuld hebt kan je jouw bestelling betalen met een van de betaalmogelijkheden. Zodra de betaling voldaan is zit jouw taak erop en nemen wij het van je over. We gaan je bestelling zo snel en zorgvuldig mogelijk uit ons magazijn pakken en richting jou versturen of zetten hem klaar bij de afhaalbalie als je hem op komt halen.

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

Wij bieden onderstaande betaalmogelijkheden aan:

  • iDeal
  • Bancontact/Mister Cash
  • AfterPay
  • Creditcard

Hoe wijzig ik mijn afleveradres?

Het kan altijd voorkomen dat je per ongeluk het verkeerde afleveradres ingevoerd hebt. Neem in dat geval direct contact met ons op via 0321 –  23 00 22 of [email protected] Zolang wij je bestelling nog niet meegegeven hebben met de pakketvervoerder kunnen wij je afleveradres nog wijzigen. Zorg er wel even voor dat je jouw ordernummer en de juiste gegevens bij de hand hebt als je contact met ons opneemt.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Het kan altijd voorkomen dat je per ongeluk een verkeerde of dubbele bestelling geplaatst hebt. Neem dan direct contact met ons op via 0321 –  23 00 22. Zolang wij je bestelling nog niet meegegeven hebben met de pakketvervoerder kunnen wij je bestelling nog kosteloos annuleren en krijg je jouw geld terug.

Als je pakketje al meegegeven is met de pakketvervoerder kunnen wij je bestelling helaas niet meer annuleren. Je kan dan het pakketje aan de deur weigeren of retourneren. De retourkosten zijn helaas wel voor eigen rekening. Dit geldt ook wanneer je een pakket aan de deur weigert.

Ik probeer mijn kortingscode toe te passen, maar hij werkt niet. Wat nu?

Een kortingscode kan maar één keer gebruikt worden. Misschien heb je per ongeluk een typefout gemaakt bij het invoeren van je kortingscode. Is dit ook niet het geval? Neem dan contact op met onze klantenservice via [email protected] of telefonisch via 0321 –  23 00 22 dan zoeken wij het gelijk voor je uit.

Ik heb me ingeschreven voor de nieuwsbrief, maar ontvang geen kortingscode. Wat nu?

Door je in te schrijven voor onze nieuwsbrief ontvang je eenmalig een kortingscode. Deze code wordt automatisch verzonden naar het door jou opgegeven mailadres. Mocht jij geen kortingscode ontvangen hebben dan kan het zijn dat deze in je spam inbox terechtgekomen is of dat je een tikfoutje hebt gemaakt bij het opgeven van je mailadres. Je kan de inschrijving dan opnieuw doen om de kortingscode dan wel te ontvangen. Mocht het systeem aangeven dat je mailadres al gebruikt is, kun je contact opnemen met ons via [email protected]. Wij gaan dan voor je uitzoeken wat er mis is gegaan en zorgen ervoor dat jij alsnog jouw kortingscode zal ontvangen.

Bezorgen en afhalen

Wanneer wordt mijn pakket bezorgd?

Wanneer je voor 12:00 besteld wordt je pakket morgen thuis bezorgd.

In welke landen bezorgt Summertoys allemaal?

Summertoys bezorgt in Nederland, België, Frankrijk en Duitsland zolang een bestelling met de reguliere bezorgdiensten mee kan. Wanneer je een groot zwembad, spa of waterpark besteld welke op een pallet verzonden moet worden, dan bezorgen wij alleen in Nederland en België.

Welke pakketvervoerder levert mijn bestelling af?

Binnen Nederland wordt je bestelling meestal geleverd door DHL. Als jouw bestelling naar België, Frankrijk of Duitsland gaat dan wordt deze door DPD geleverd. Indien je bestelling meer dan 30 kg weegt wordt deze op een pallet verzonden en gebracht met een vrachtwagen.

Kan ik zelf een dag kiezen waarop ik mijn bestelling wil ontvangen?

Het kan voorkomen dat jij vandaag wilt bestellen, maar je bestelling niet direct geleverd hoeft te worden. Wanneer dit het geval is kun jij tijdens het bestellen een opmerking toevoegen via het opmerkingenvenster. Hier kun jij aangeven wanneer je pakket geleverd mag worden.

Wordt mijn bestelling ook op zaterdag afgeleverd?

Jouw bestelling wordt ook op zaterdag afgeleverd. Als jouw bestelling meer dan 30 kg weegt dan kunnen wij hem helaas niet versturen als een regulier pakket en is bezorging op zaterdag niet mogelijk.

Is het mogelijk om mijn bestelling op een ander adres te laten bezorgen?

Ja, dat is zeker mogelijk. Je kan een ander verzendadres dan factuuradres opgeven bij het plaatsen van je bestelling.

Krijg ik een track & trace van mijn bestelling?

Ja, die krijg je zeker. Zodra we je bestelling verzenden ontvang je direct van ons een verzendbevestiging met een track & trace code. Hierna kan je jouw bestelling heel gemakkelijk volgen. De track & trace code ontvang je op het opgegeven mailadres. Deze email wordt verzonden vanuit Wuunder. Wuunder is ons transportplatform.

Ik had mijn bestelling al in huis moeten hebben, maar heb hem nog niet ontvangen. Wat nu?

Het zou helaas kunnen gebeuren dat de verzending vertraging opgelopen heeft of dat er iets anders misgegaan is met de levering van je pakketje. Met de track & trace code kan je zelf de huidige leverstatus van jouw bestelling zien. Kom je er alsnog niet uit? Neem dan contact met ons op via [email protected] of telefonisch via 0321 –  23 00 22 dan gaan wij het gelijk verder voor je uitzoeken.

Ik heb niet alle producten uit mijn bestelling ontvangen. Wat nu?

Wanneer je meerdere producten besteld hebt dan zou het zo kunnen zijn dat ze in meerdere pakketjes verstuurd zijn. In dat geval heb je meerdere track & trace links ontvangen. Als alle pakketten bezorgd zijn en je hebt nog steeds niet alle producten uit je bestelling ontvangen, neem dan direct contact met ons op via [email protected] of telefonisch via 0321 –  23 00 22 dan gaan wij het gelijk verder voor je uitzoeken.

Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar het is niet het artikel dat ik besteld heb. Wat nu?

Alle bestellingen worden zo nauwkeurig mogelijk gepakt, maar het kan altijd gebeuren dat je een ander artikel geleverd krijgt dan dat je besteld hebt. In dat geval kan je contact met ons opnemen via 0321 –  23 00 22 of [email protected]. Wij zullen je dan een retourlabel toesturen, waarmee je het verkeerde artikel kosteloos kan retourneren. Het juiste artikel zullen wij dan direct naar je toe sturen.

Mijn artikel is beschadigd geleverd. Wat nu?

Wij dragen de zorg voor alle producten tot het moment dat de vervoerder deze bij ons komt ophalen. Gelukkig gebeurd dit minimaal, maar het kan voorkomen dat het pakketje of het artikel beschadigd bij jou afgeleverd wordt. Maak in dat geval direct foto’s van de beschadigingen en mail deze naar [email protected]. Wij zullen hierop direct contact met je opnemen en zorgen ervoor dat jij alsnog een onbeschadigd artikel zal ontvangen.

Kan ik mijn bestelling zelf afhalen?

Je kunt tijdens het bestelproces aangeven dat je jouw bestelling gratis af wil halen bij ons in Dronten. De afhaalbalie is op werkdagen geopend van 8:30 uur tot 16:45 uur. Het adres van de afhaalbalie is Pioniersweg 60 te Dronten. Vergeet je afhaalbewijs (= orderbevestiging) niet mee te nemen als je jouw bestelling af komt halen.

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

Bestellingen boven de € 50,- worden gratis verzonden. Bij bestellingen onder de € 50,- rekenen wij verzendkosten. De verzendkosten bedragen €6,95 voor zendingen binnen Nederland en €7,95 voor zendingen naar België. Je bestelling afhalen bij onze afhaalbalie in Dronten is altijd gratis.

Retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Wanneer je besluit om je bestelling te retourneren dan kan dit in ongeopende verpakking. Je kan dan contact met ons opnemen via [email protected]. Vermeld hierin je ordernummer zodat wij de juiste bestelling kunnen achterhalen. Dit dient wel binnen 14 dagen te gebeuren nadat jij of een andere aangewezen derde de bestelling heeft ontvangen.

Retourneer het product dat je terug wilt sturen in de originele verpakking. Let er wel op dat er een extra verpakking om de productverpakking heen zit, zodat er niet rechtstreeks verzendzegels op de productverpakking geplakt worden. Retourzendingen die hier niet aan voldoen kunnen wij helaas niet in behandeling nemen. Retourneer je bestelling naar:

Summertoys
Pioniersweg 60
8251 KN Dronten

Nadat wij de geretourneerde producten in ontvangst genomen hebben ontvang je van ons een bericht per mail. Hierna ontvang je jouw geld, zo snel mogelijk terug. Dit zal uiterlijk binnen 14 dagen gebeuren. Wij betalen je altijd met hetzelfde betaalmiddel terug als waarmee je de bestelling bij ons betaald hebt. De kosten voor het retourneren van je bestelling worden alleen door ons vergoed als een artikel defect blijkt te zijn of wanneer we je per ongeluk een verkeerd artikel geleverd hebben.

Waar moet ik mijn bestelling die ik wil retourneren heen sturen?

Je bestelling die je wilt retourneren mag je verzenden naar:

Summertoys
Pioniersweg 60
8251 KN Dronten

Worden er retourkosten in rekening gebracht?

De kosten voor het retourneren van je bestelling zijn voor eigen rekening. Je mag dus zelf bepalen met welke vervoerder jij je zending wilt retourneren. De kosten hiervan zijn afhankelijk van de vervoerder en de grootte/gewicht van het pakket.

Mijn bestelling is op een pallet geleverd en nu wil ik deze retourneren. Hoe gaat dit?

Een bestelling die op een pallet bezorgd is, kan niet via de reguliere pakketdiensten geretourneerd worden. In dit geval kun je contact opnemen met ons via [email protected] waarna wij een ophaalverzoek inplannen bij de transporteur. Geef duidelijk aan op welke dag de zending opgehaald mag worden. Houdt hierbij rekening dat dit alleen op maandag tot en met vrijdag kan en niet één dag na het verzenden van het retourverzoek. De retourkosten van een palletzending bedragen € 65,00. Deze zullen wij van het bedrag afhalen dat wij terugbetalen aan jou.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Wanneer je van ons de bevestiging krijgt dat je retour succesvol verwerkt is betalen wij je zo snel mogelijk terug. Dit zal uiterlijk binnen 14 dagen gebeuren, maar normaliter heb je jouw geld al veel eerder terug.

Hoe word ik terugbetaald na het retourneren van mijn bestelling?

Als je retour succesvol verwerkt is dan word je terugbetaald middels dezelfde betaalmethode als waarmee je bij ons de bestelling betaald hebt.

Openingstijden klantenservice

Summertoys
Pioniersweg 60
8251KN Dronten
0321 -  23 00 22
[email protected]
Maandag 08.00-17.00
Dinsdag 08.00-17.00
Woensdag 08.00-17.00
Donderdag 08.00-17.00
Vrijdag 08.00-17.00
Zaterdag Gesloten
Zondag Gesloten
  • Marianne
    Super easy

    Makkelijk en snel. Erg prettig

  • Nynke
    Snelle levering, goede prijzen.

    Kwaliteitsproduct aangeschaft. Ik zal zeker vaker bestellen!

  • Andre
    Snelle en nette levering

    Product als beschreven. Prima adres om te bestellen.

  • Francisca
    Fijn bedrijf, goede service

    Van de 4 bestelde zwembanden bleek er eentje lek. Gebeld en direct werd een nieuwe afgezonden. Prettig bedrijf en goede prijs/kwaliteitverhouding!

  • Dewi
    Snelle levering

    Snelle levering en goede service.

  • Michelle
    Goed!

    Prima levering, bestelproces en service. Goede prijs/kwaliteit-verhouding. Zeker tevreden!

  • Carla
    Uitstekend

    Ik heb het zelf opgehaald, snelle orderverwerking en vriendelijk personeel. SUPER!!!

  • Priscilla
    10!!

    De strandlakens zijn perfect. De levering was snel. Heb meteen nog 2 lakens besteld en die kwamen even snel binnen. 0 klachten

  • Familie
    Super goed

    Goede site, goed product, snelle levering. Zeer tevreden.

  • Liliane
    Prima service

    Mijn bestelling was goed verpakt en werd snel verzonden. De strandlakens zijn mooi en van goede kwaliteit.

  • Harry
    Goed

    Prima

  • Trudie
    Super geholpen

    Had een bestelling gedaan en zag dat het adres niet goed was ingevuld. Heb het bedrijf gebeld en hebben het meteen aangepast. Het artikel op de afgesproken dag ontvangen. Zeer tevreden.

  • Peter
    Netjes geleverd, goed product

    Goed product

  • Dennis
    Snelle levering en product zoals beschreven

    Alles gaat snel en soepel,fijn zaken te doen

  • Tamara
    Mooie parasol met houder

    Voor het eerst besteld bij Summertoys, een strand parasol met een losse,aparte grondboor erbij voor de stevigheid. Niemand wil de hele dag achter zijn parasol aanrennen bij een beetje wind! Op zaterdag besteld en op dinsdag beide geleverd, in een stevige verpakking. De parasol was in de aanbieding voor een tientje. Uiteraard verwachtte we geen supersterke parasol zoals zijn duurdere opties, echter waren we toch een beetje verbaasd over de goede kwaliteit!! De parasol is stevig, net als de grondboor, en de kleuren van de print van het doek mooi en helder. Wij zijn uiterst tevreden; zéker voor een prijs onder de €20! Zeker een aanrader

  • Erik
    Uitstekend

    Kocht 2 opblaasbare bootjes, er bleek 1 lek te zijn Na een mailtje werd er de dag nadien al een nieuwe geleverd Als je van service spreekt dan heb je die hier zeker

  • Urmila
    Goed

    Snelle bezorging, makkelijk om de bestelling te plaatsen. Snelle bezorging

  • Natasja
    Goede prijs kwaliteit verhouding

    Snelle verzending. Duidelijke webshop.

  • Sabine
    Mooie parasol, Super snel geleverd

    Ben ontzettend blij met de parasol. Mooie kwaliteit voor een mooie prijs

  • Monique
    Top!

    Met het prachtige weer 2 glitter zwembanden besteld. Volgende dag binnen en bij opblazen bleek 1 van de 2 een klein gaatje te hebben. Na 1 telefoontje met een zeer vriendelijke medewerker werd er direct een nieuwe nagestuurd. Oude niet eens hoeven in te leveren. Echt topservice!!!

  • Lucy
    Strand handdoeken

    Super fijne strand handdoeken en snel geleverd