Veelgestelde vragen

Hier vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen. Als jouw vraag er niet tussen staat en je kan het antwoord niet vinden op onze website neem dan telefonisch contact met ons op via 0321 –  314 984 of stuur een e-mailbericht naar info@summertoys.nl.

Bestellen en betalen

Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats de producten die je graag bij ons wilt bestellen in je winkelwagen via het winkelwagen icoontje. Als je jouw winkelmandje gevuld hebt met alle producten welke je graag bij ons wilt bestellen kan je doorgaan naar de afrekenpagina. Hier vul je jouw factuurgegevens in en geef je het adres op waar wij jouw bestelling heen mogen verzenden of je geeft aan dat je hem bij de afhaalbalie op wilt halen. Wanneer je dit helemaal ingevuld hebt kan je jouw bestelling betalen met een van de betaalmogelijkheden. Zodra de betaling voldaan is zit jouw taak erop en nemen wij het van je over. We gaan je bestelling zo snel en zorgvuldig mogelijk uit ons magazijn pakken en richting jou versturen of zetten hem klaar bij de afhaalbalie als je hem op komt halen.

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

Wij bieden onderstaande betaalmogelijkheden aan:

  • iDeal
  • Bancontact/Mister Cash
  • AfterPay
  • Creditcard

Hoe wijzig ik mijn afleveradres?

Het kan altijd voorkomen dat je per ongeluk het verkeerde afleveradres ingevoerd hebt. Neem in dat geval direct contact met ons op via 0321 314 984 of info@summertoys.nl. Zolang wij je bestelling nog niet meegegeven hebben met de pakketvervoerder kunnen wij je afleveradres nog wijzigen. Zorg er wel even voor dat je jouw ordernummer en de juiste gegevens bij de hand hebt als je contact met ons opneemt.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Het kan altijd voorkomen dat je per ongeluk een verkeerde of dubbele bestelling geplaatst hebt. Neem dan direct contact met ons op via 0321 – 314 984. Zolang wij je bestelling nog niet meegegeven hebben met de pakketvervoerder kunnen wij je bestelling nog kosteloos annuleren en krijg je jouw geld terug.

Als je pakketje al meegegeven is met de pakketvervoerder kunnen wij je bestelling helaas niet meer annuleren. Je kan dan het pakketje aan de deur weigeren of retourneren. De retourkosten zijn helaas wel voor eigen rekening. Dit geldt ook wanneer je een pakket aan de deur weigert.

Ik probeer mijn kortingscode toe te passen, maar hij werkt niet. Wat nu?

Een kortingscode kan maar één keer gebruikt worden. Misschien heb je per ongeluk een typefout gemaakt bij het invoeren van je kortingscode. Is dit ook niet het geval? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@summertoys.nl of telefonisch via 0321 – 314 984 dan zoeken wij het gelijk voor je uit.

Ik heb me ingeschreven voor de nieuwsbrief, maar ontvang geen kortingscode. Wat nu?

Door je in te schrijven voor onze nieuwsbrief ontvang je eenmalig een kortingscode. Deze code wordt automatisch verzonden naar het door jou opgegeven mailadres. Mocht jij geen kortingscode ontvangen hebben dan kan het zijn dat deze in je spam inbox terechtgekomen is of dat je een tikfoutje hebt gemaakt bij het opgeven van je mailadres. Je kan de inschrijving dan opnieuw doen om de kortingscode dan wel te ontvangen. Mocht het systeem aangeven dat je mailadres al gebruikt is, kun je contact opnemen met ons via info@summertoys.nl. Wij gaan dan voor je uitzoeken wat er mis is gegaan en zorgen ervoor dat jij alsnog jouw kortingscode zal ontvangen.

Bezorgen en afhalen

Wanneer wordt mijn pakket bezorgd?

Wanneer je voor 12:00 besteld wordt je pakket morgen thuis bezorgd.

In welke landen bezorgt Summertoys allemaal?

Summertoys bezorgt in Nederland, België, Frankrijk en Duitsland zolang een bestelling met de reguliere bezorgdiensten mee kan. Wanneer je een groot zwembad, spa of waterpark besteld welke op een pallet verzonden moet worden, dan bezorgen wij alleen in Nederland en België.

Welke pakketvervoerder levert mijn bestelling af?

Binnen Nederland wordt je bestelling meestal geleverd door DHL. Als jouw bestelling naar België, Frankrijk of Duitsland gaat dan wordt deze door DPD geleverd. Indien je bestelling meer dan 30 kg weegt wordt deze op een pallet verzonden en gebracht met een vrachtwagen.

Kan ik zelf een dag kiezen waarop ik mijn bestelling wil ontvangen?

Het kan voorkomen dat jij vandaag wilt bestellen, maar je bestelling niet direct geleverd hoeft te worden. Wanneer dit het geval is kun jij tijdens het bestellen een opmerking toevoegen via het opmerkingenvenster. Hier kun jij aangeven wanneer je pakket geleverd mag worden.

Wordt mijn bestelling ook op zaterdag afgeleverd?

Jouw bestelling wordt ook op zaterdag afgeleverd. Als jouw bestelling meer dan 30 kg weegt dan kunnen wij hem helaas niet versturen als een regulier pakket en is bezorging op zaterdag niet mogelijk.

Is het mogelijk om mijn bestelling op een ander adres te laten bezorgen?

Ja, dat is zeker mogelijk. Je kan een ander verzendadres dan factuuradres opgeven bij het plaatsen van je bestelling.

Krijg ik een track & trace van mijn bestelling?

Ja, die krijg je zeker. Zodra we je bestelling verzenden ontvang je direct van ons een verzendbevestiging met een track & trace code. Hierna kan je jouw bestelling heel gemakkelijk volgen. De track & trace code ontvang je op het opgegeven mailadres. Deze email wordt verzonden vanuit Wuunder. Wuunder is ons transportplatform.

Ik had mijn bestelling al in huis moeten hebben, maar heb hem nog niet ontvangen. Wat nu?

Het zou helaas kunnen gebeuren dat de verzending vertraging opgelopen heeft of dat er iets anders misgegaan is met de levering van je pakketje. Met de track & trace code kan je zelf de huidige leverstatus van jouw bestelling zien. Kom je er alsnog niet uit? Neem dan contact met ons op via info@summertoys.nl of telefonisch via 0321 – 314 984 dan gaan wij het gelijk verder voor je uitzoeken.

Ik heb niet alle producten uit mijn bestelling ontvangen. Wat nu?

Wanneer je meerdere producten besteld hebt dan zou het zo kunnen zijn dat ze in meerdere pakketjes verstuurd zijn. In dat geval heb je meerdere track & trace links ontvangen. Als alle pakketten bezorgd zijn en je hebt nog steeds niet alle producten uit je bestelling ontvangen, neem dan direct contact met ons op via info@summertoys.nl of telefonisch via 0321 – 314 984 dan gaan wij het gelijk verder voor je uitzoeken.

Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar het is niet het artikel dat ik besteld heb. Wat nu?

Alle bestellingen worden zo nauwkeurig mogelijk gepakt, maar het kan altijd gebeuren dat je een ander artikel geleverd krijgt dan dat je besteld hebt. In dat geval kan je contact met ons opnemen via 0321 – 314 984 of info@summertoys.nl. Wij zullen je dan een retourlabel toesturen, waarmee je het verkeerde artikel kosteloos kan retourneren. Het juiste artikel zullen wij dan direct naar je toe sturen.

Mijn artikel is beschadigd geleverd. Wat nu?

Wij dragen de zorg voor alle producten tot het moment dat de vervoerder deze bij ons komt ophalen. Gelukkig gebeurd dit minimaal, maar het kan voorkomen dat het pakketje of het artikel beschadigd bij jou afgeleverd wordt. Maak in dat geval direct foto’s van de beschadigingen en mail deze naar info@summertoys.nl. Wij zullen hierop direct contact met je opnemen en zorgen ervoor dat jij alsnog een onbeschadigd artikel zal ontvangen.

Kan ik mijn bestelling zelf afhalen?

Je kunt tijdens het bestelproces aangeven dat je jouw bestelling gratis af wil halen bij ons in Dronten. De afhaalbalie is op werkdagen geopend van 8:30 uur tot 16:45 uur. Het adres van de afhaalbalie is Pioniersweg 60 te Dronten. Vergeet je afhaalbewijs (= orderbevestiging) niet mee te nemen als je jouw bestelling af komt halen.

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

Bestellingen boven de € 50,- worden gratis verzonden. Bij bestellingen onder de € 50,- rekenen wij € 6,95 verzendkosten. Je bestelling afhalen bij onze afhaalbalie in Dronten is altijd gratis.

Retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Wanneer je besluit om je bestelling te retourneren dan kan dit in ongeopende verpakking. Je kan dan contact met ons opnemen via info@summertoys.nl. Vermeld hierin je ordernummer zodat wij de juiste bestelling kunnen achterhalen. Dit dient wel binnen 14 dagen te gebeuren nadat jij of een andere aangewezen derde de bestelling heeft ontvangen.

Retourneer het product dat je terug wilt sturen in de originele verpakking. Let er wel op dat er een extra verpakking om de productverpakking heen zit, zodat er niet rechtstreeks verzendzegels op de productverpakking geplakt worden. Retourzendingen die hier niet aan voldoen kunnen wij helaas niet in behandeling nemen. Retourneer je bestelling naar:

Summertoys
Pioniersweg 60
8251 KN Dronten

Nadat wij de geretourneerde producten in ontvangst genomen hebben ontvang je van ons een bericht per mail. Hierna ontvang je jouw geld, zo snel mogelijk terug. Dit zal uiterlijk binnen 14 dagen gebeuren. Wij betalen je altijd met hetzelfde betaalmiddel terug als waarmee je de bestelling bij ons betaald hebt. De kosten voor het retourneren van je bestelling worden alleen door ons vergoed als een artikel defect blijkt te zijn of wanneer we je per ongeluk een verkeerd artikel geleverd hebben.

Waar moet ik mijn bestelling die ik wil retourneren heen sturen?

Je bestelling die je wilt retourneren mag je verzenden naar:

Summertoys
Pioniersweg 60
8251 KN Dronten

Worden er retourkosten in rekening gebracht?

De kosten voor het retourneren van je bestelling zijn voor eigen rekening. Je mag dus zelf bepalen met welke vervoerder jij je zending wilt retourneren. De kosten hiervan zijn afhankelijk van de vervoerder en de grootte/gewicht van het pakket.

Mijn bestelling is op een pallet geleverd en nu wil ik deze retourneren. Hoe gaat dit?

Een bestelling die op een pallet bezorgd is, kan niet via de reguliere pakketdiensten geretourneerd worden. In dit geval kun je contact opnemen met ons via info@summertoys.nl waarna wij een ophaalverzoek inplannen bij de transporteur. Geef duidelijk aan op welke dag de zending opgehaald mag worden. Houdt hierbij rekening dat dit alleen op maandag tot en met vrijdag kan en niet één dag na het verzenden van het retourverzoek. De retourkosten van een palletzending bedragen € 65,00. Deze zullen wij van het bedrag afhalen dat wij terugbetalen aan jou.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Wanneer je van ons de bevestiging krijgt dat je retour succesvol verwerkt is betalen wij je zo snel mogelijk terug. Dit zal uiterlijk binnen 14 dagen gebeuren, maar normaliter heb je jouw geld al veel eerder terug.

Hoe word ik terugbetaald na het retourneren van mijn bestelling?

Als je retour succesvol verwerkt is dan word je terugbetaald middels dezelfde betaalmethode als waarmee je bij ons de bestelling betaald hebt.

Openingstijden klantenservice

Summertoys
Pioniersweg 60
8251KN Dronten
0321 - 314 984
info@summertoys.nl
Maandag 08.00-17.00
Dinsdag 08.00-17.00
Woensdag 08.00-17.00
Donderdag 08.00-17.00
Vrijdag 08.00-17.00
Zaterdag Gesloten
Zondag Gesloten
  • Sjoerd
    Goede levering

    Mooi fleurig board en goede levering Goedkoper dan ander sites

  • Jolanda
    Goed tot heden

    Ik heb het als geschenk gekocht Voor een meisje Ze was tot op heden blij en gelukkig er mee Voor haar verjaardag Geen op merking verder prima Goede service

  • Martijn
    Zeer tevreden, duidelijke webshop en snelle levering

    Goede kwaliteit voor een scherpe prijs. Producten snel geleverd, kortom, zeer tevreden!

  • Joyce
    Snelle service !

    Snel en goed

  • Brigitte Tulp
    Duidelijke informatie en snelle levering

    Prettig geholpen en de levering was zoals beloofd.

  • richard
    goed en correct

    mooi op tijd en goed verpakt

  • Linda
    Top!

    Leuk assortiment, goede communicatie en snel geleverd!

  • Andre
    uitstekend

    Dit bedrijf is precies wat je hoopt te krijgen wanneer je online een bestelling plaatst.Service en klant tevredenheid staat hier op een hoog vaandel.Mijn bestelling raakte ergens zoek bij de pakketbezorger.Dus geen fout bij Summertoy's maar elders.Na telefonisch contact ondernam men ook direct actie..Toen bleek dat mijn bestelling ergens verloren bleek te gaan.Stuurde men mij direct een 2e zending.Ik heb zowel de afhandeling en het contact met dit bedrijf als zeer prettig ervaren.Mijn bestelling ging om een hoog bedrag.Summertoy's nam gelijk mijn zorgen weg en kwam elke belofte na.Mijn bevinding met dit bedrijf is dan ook uitstekend. Ik kan ze niet meer als 5 sterren geven.Maar in mijn ogen verdienen ze er 10..Getekend Andre

  • Mert
    Aanrader

    Gister besteld en vandaag in huis. Goede prijs met black friday.

  • C.
    Perfect

    Ik heb mijn bestelling correct en snel ontvangen.

  • Ans
    goede service

    Helaas was het ontvangen product beschadigd tijdens de verzending. Ik heb zeer snel een nieuw en beter verpakt product ontvangen

  • Tjalling
    Bestelling netjes verzorgt en snel ontvangen.

    Mooie producten voor zeer schappelijke prijzen.

  • Maggie
    Snelle levering

    De skippybal wordt snel geleverd. Het pakketje is goed verpakt.

  • Marijke Ter beek
    Prima geregeld

    Prima geregeld

  • Lynn
    Super! Snelle en goede service.

    Mijn zoontje is super blij met zijn nieuw waterpistool dat tevens ook van goede kwaliteit is! Zijn zwembad hebben we nog niet kunnen uittesten. De levering ging ook super vlot.

  • Daisy
    Goed en snel

    Goede snelle service, geen bijzonderheden gehad. We hebben de foammat gekocht met opstaande randen. Op ons smalle balkon past echt helemaal niets, als het al past kan je er zelf niet meer langs. We hebben ook een opengewerkte balustrade, de kleine kan er niet door heen vallen maar rollend speelgoed wel. Ideaal past precies!

  • Claudia
    Foam tegels

    De bezorging was goed en snel. Kwaliteit is ook super goed. En me kind vindt het super om er op te rollen en te spelen! En qua prijs is het super goed te doen

  • pierre nel
    super

    goed geholpen

  • Mieke
    Heel fijn

    Snel en goed produkt

  • Dick
    Snel en keurige afhandeling

    Zeer tevreden met de service van dit bedrijf.

  • J.J.
    Prima

    Snel en makkelijk

  • Pieter van Straten
    Snelle levering

    Uitstekende service, levering conform levertijd welke op de website staat.

  • Wendy Bouma
    Geweldig

    Gisteren 2 sups besteld en vandaag op het water, fantastisch!

  • Frank
    Super persoonlijke klantenservice

    Perfecte producten worden hier verkocht. Maar vooral het persoonlijke contact maakt het verschil!

ENTER YOUR EMAIL AND GET

10% OFF

Be the first to know about our exclusive items, New catalogs and special promotions.