Garantie

Intex en Bestway garantieprocedure

De garantieafhandeling van Intex en Bestway producten lopen altijd via de leverancier zelf. Door middel van deze garantieprocedure kom jij direct in contact met de juiste mensen wat voor een snelle garantieafhandeling zorgt. Daarnaast hebben zij altijd de benodigde (reserve)onderdelen op voorraad voor snelle oplossingen.

Via onderstaande stappenplannen kan jij eenvoudig een garantieaanvraag indienen bij het betreffende merk waarna zij contact met jou op zullen nemen. Gedurende het hoogseizoen kan het voorkomen dat zij door de drukte niet direct reageren. Echter dient een claim altijd binnen 5 werkdagen beantwoord te worden.

Bestway garantie

Volg onderstaand stappenplan om aanspraak te maken op de garantie van jouw Bestway product.

Stappenplan garantie Bestway

Houd onderstaande gegevens bij de hand voor een snelle afhandeling:

  • Artikelnummer, EAN code of leveranciersnummer;
  • Aankoopdatum;
  • Aankoopbewijs (kassabon, factuur…);
  • Gedetailleerde foto van het probleem;
  • Algemene foto van het product.
  1. Klik hier om naar de aftersales pagina van Bestway te gaan (voor België klik hier).
  2. Scroll naar beneden om bij het ‘kies een van de volgende drie manieren om uw product te vinden’ tevoorschijn komt.
  3. Zoek hier naar uw product op 1 van de 3 manieren .
  4. Vervolgens komen er verschillende opties naar voren bij het product; kies uw product en druk op de foto die eronder verschijnt.
  5. De productpagina van het product wordt geopend waarop de FAQ van het desbetreffende product gevonden kan worden.
  6. Loop de FAQ door om te kijken of uw probleem verholpen kan worden. Is dit niet het geval? Onderaan de pagina heb je de optie om een ticket te openen.
  7.  Open een ticket en er wordt contact met u opgenomen voor een verdere afhandeling.

Kom je er alsnog niet helemaal uit? Bekijk dan deze instructievideo hoe je een ticket indient!

Intex garantie

Volg onderstaand stappenplan om aanspraak te maken op de garantie van jouw Intex product.

Stappenplan garantie Intex 

Houd onderstaande gegevens bij de hand voor een snelle afhandeling:

  • Aankoopbewijs;
  • Foto van het defect;
  • Foto van de modelcode;
  • Video van het defect (optioneel).
  1. Klik hier om naar de aftersales pagina van Intex te gaan.
  2. Kies voor “Product support & case registratie” en selecteer je product door middel van de keuzevakken.
  3. Klik vervolgens op het plaatje waarop jouw product staat.
  4. Controleer de veelgestelde vragen om een probleemoplossing te vinden. Staat je antwoord er niet tussen? Dank kan je direct een case indienen.
  5. Selecteer “Ik ben een consument” en neem de instructies door voor het registreren van een consumenten case.
  6. Vul het online caseformulier in en upload de gevraagde documenten.

Zodra je case geregistreerd is ontvang je een bevestiging hiervan. Je aanvraag zal dan z.s.m. in behandeling genomen worden. De status van je case kan je hier volgen.

  • Ingrid
    Prima

    Prima, snel en niet duur

  • Marylene
    Mooi aanbod en fijn contact

    Uitbreid assortiment, na ontvangst van de parasol bleek deze niet goed te werken. Contact gezocht en snel en zeer vriendelijk naar een oplossing gezocht. Bij onze volgende zomer bestelling weer Summertoys.

  • N.
    Top

    Snelle verzending en speelgoed voor een leuk prijsje.

  • H
    Snelle en correcte bezorging!

    Makkelijk te vinden via internet en keuze genoeg. Volgende dag al in huis!

  • Eveline
    Zeer klantvriendelijk

    Mijn pakket was niet aangekomen en toen ik daar over mailde, reageerde ze nog binnen een halve dag. Tot een fijne oplossing gekomen en het contact was zeer prettig!

  • L
    Top geregeld!

    Duidelijke updates van de status van de bestelling, prima verzendtijd en goede kwaliteit speelgoed! Tip: een beschrijving toevoegen. Een skippybal opblazen is blijkbaar moeilijker dan gedacht :) (tot dat we doorhadden hoe het "stopje" werkte)

  • Maes
    kwaliteit en levering

    gevraagde artikels snel ontvangen. De parasols zijn van uitstekende kwaliteit.

  • Jannie
    Goede service en snelle levering.

    Goed

  • Marina Hoogerdijk
    Snelle bezorging.

    Goede ervaring.

  • Stroobants Wim
    Heel correct en supervlugge levering

    Zeet stevig verpact en heel vlugge levering

  • Antoon. van Erp
    Geweldig

    Goed snel correct

  • Roos
    Geweldig

    Op tijd zoals afgesproken, snelle levering.

  • Bart Olieslagers
    Goede service, goed product, correcte prijs

    De service en levering waren goed en snel. Het product is zeer goed, de prijs zeer scherp.

  • Dieter Puype
    Een echt aanrader!

    Ruime keuze Prima kwaliteit Correcte prijs Snelle levering Een nieuwe tevreden klant :-)

  • Stef
    Prima step voor een nette prijs!

    Wij hebben een step gekocht voor onze 7 jarige zoon, zodat hij op vakantie zich snel kan voortbewegen. Een step met 20cm. wielen ipv. een stuntstep bieden ze aan, terwijl veel dit niet hebben. Deze kan je ook gemakkelijk inklappen. Prijs prima, aanbod prima, bezorging en verwerking prima. Step zelf, witte 'Nord style', is al meerdere malen gebruikt en is top.

  • Mar
    Prima

    Snelle levering, prima prijs kwaliteit verhouding.

  • Laila
    Mooie strandlakens

    Lastminute toch nog strandlakens besteld, ze waren supersnel bezorgd en de kwaliteit is top!!!!

  • Joris
    Behulpzaam

    Ik kreeg 2 strandlakens aan, toen deze waren aangekomen was 1 beschadigd en 1 ervan had een fabrieksfout. Hiervoor had ik een mail gestuurd en dezelfde dag nog hebben ze er nieuwe gestuurd.

  • Sabina
    Snelle levering, goed product

    Snelle levering en goed product.

  • Joyce
    3 banden perfect, 2 helaas binnen een dag kapot

    Aantal producten helaas van slechte kwaliteit en direct kapot.