Garantie

Intex en Bestway garantieprocedure

De garantieafhandeling van Intex en Bestway producten lopen altijd via de leverancier zelf. Door middel van deze garantieprocedure kom jij direct in contact met de juiste mensen wat voor een snelle garantieafhandeling zorgt. Daarnaast hebben zij altijd de benodigde (reserve)onderdelen op voorraad voor snelle oplossingen.

Via onderstaande stappenplannen kan jij eenvoudig een garantieaanvraag indienen bij het betreffende merk waarna zij contact met jou op zullen nemen. Gedurende het hoogseizoen kan het voorkomen dat zij door de drukte niet direct reageren. Echter dient een claim altijd binnen 5 werkdagen beantwoord te worden.

Bestway garantie

Volg onderstaand stappenplan om aanspraak te maken op de garantie van jouw Bestway product.

Stappenplan garantie Bestway

Houd onderstaande gegevens bij de hand voor een snelle afhandeling:

  • Artikelnummer, EAN code of leveranciersnummer;
  • Aankoopdatum;
  • Aankoopbewijs (kassabon, factuur…);
  • Gedetailleerde foto van het probleem;
  • Algemene foto van het product.
  1. Klik hier om naar de aftersales pagina van Bestway te gaan (voor België klik hier).
  2. Scroll naar beneden om bij het ‘kies een van de volgende drie manieren om uw product te vinden’ tevoorschijn komt.
  3. Zoek hier naar uw product op 1 van de 3 manieren .
  4. Vervolgens komen er verschillende opties naar voren bij het product; kies uw product en druk op de foto die eronder verschijnt.
  5. De productpagina van het product wordt geopend waarop de FAQ van het desbetreffende product gevonden kan worden.
  6. Loop de FAQ door om te kijken of uw probleem verholpen kan worden. Is dit niet het geval? Onderaan de pagina heb je de optie om een ticket te openen.
  7.  Open een ticket en er wordt contact met u opgenomen voor een verdere afhandeling.

Kom je er alsnog niet helemaal uit? Bekijk dan deze instructievideo hoe je een ticket indient!

Intex garantie

Volg onderstaand stappenplan om aanspraak te maken op de garantie van jouw Intex product.

Stappenplan garantie Intex 

Houd onderstaande gegevens bij de hand voor een snelle afhandeling:

  • Aankoopbewijs;
  • Foto van het defect;
  • Foto van de modelcode;
  • Video van het defect (optioneel).
  1. Klik hier om naar de aftersales pagina van Intex te gaan.
  2. Kies voor “Product support & case registratie” en selecteer je product door middel van de keuzevakken.
  3. Klik vervolgens op het plaatje waarop jouw product staat.
  4. Controleer de veelgestelde vragen om een probleemoplossing te vinden. Staat je antwoord er niet tussen? Dank kan je direct een case indienen.
  5. Selecteer “Ik ben een consument” en neem de instructies door voor het registreren van een consumenten case.
  6. Vul het online caseformulier in en upload de gevraagde documenten.

Zodra je case geregistreerd is ontvang je een bevestiging hiervan. Je aanvraag zal dan z.s.m. in behandeling genomen worden. De status van je case kan je hier volgen.

€5,- korting op je bestelling?

Schrijf je in en ontvang direct €5,- korting op je bestelling.
*Minimaal bestelbedrag €50,-